Read, reason, write : an argument text and reader / Dorothy U. Seyler
Material type: TextLanguage: English Publication details: New York : McGraw-Hill Higher Education, 2012Edition: 10th edDescription: xviii, 622 p. : ill. ; 24 cmISBN: 0073385166; 9780073405933Subject(s): College readers | English language -- Rhetoric | Persuasion (Rhetoric) | Kỹ năng đọc | Kỹ năng viết | Ngôn ngữ | Tu từ họcDDC classification: 808.0427 Summary: Unites instruction in critical reading and analysis, argument, and research strategies with a collection of readings that provide both practice for these skills and ideas and insights for readers.Item type | Current library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds |
---|---|---|---|---|---|---|
Sách tham khảo |
Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Hacinco
Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội |
808 SEY 2012 | Available | E-B7/07298 | ||
Sách tham khảo |
Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Hacinco
Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội |
808 SEY 2012 | Available | E-B7/07299 | ||
Sách tham khảo |
Thư viện Trường Quốc tế - Cơ sở Hacinco
Thư viện Trường Quốc tế - Đại học Quốc gia Hà Nội |
808 SEY 2012 | Available | E-B7/07300 |
Unites instruction in critical reading and analysis, argument, and research strategies with a collection of readings that provide both practice for these skills and ideas and insights for readers.
There are no comments on this title.